Lite mer färg ville jag ha in.. och det är väl inte så att det sprakar av färg, men lite "nya" saker har plockats fram som gör att det känns lite mer ombonat..


Matta från mammas sambo, min mammas gamla lampa och ett bord från min farmors bror.

Och så ringde telefonen efter leveranse från lite olika håll.. " jo, vi tar den", sa jag och min sambo suckade ett "nej" ..

En gammal fåtölj.. sjukt bra kvalité! .. men var ska vi ha den?



Ja vi får se.. process pågår som jag bruakr säga.

Även här händer det saker men är inte fulländat..



Liknande inlägg

2 kommentarer

Elisabeth

23 Jan 2012 11:00

Hej! Tack för en grymt bra blogg!

Och jag har en fråga, har länge letat efter en sån fåtölj. Och jag undrar vart den kommer ifrån? Eller om du vet vart man kan köpa en sån? Vänliga hälsningar Elisabeth

Julia - svarar

23 Jan 2012 20:10

Svar till Elisabeth; Den är ärvd (från 70-talet är min gissning) Ikea har en liknande i bomullstyg som inte är alltför dyr och annars kanske du kan ha tur och hitta en på blocket? De har ju varit rätt populära i olika omgångar. Tack för kommentaren och fina ord! / Julis

Kommentera

Publiceras ej