Ja, eller nu har ju inte jag någon trädgård. Jag har en balkong, en betongplatta med galler runt. Men en del trädgårdshemmahörande saker har jag där.. och dessa lyfte jag in igår samtidigt som jag pratade i telefon med en vän. Det gäller att ta vara på timmarna och eftersom vi pratade över timmen så var det ju bra att lite saker kom på plats?




(blomman är dock en gåva från syster och har aldrig varit utomhus)

Som jag sagt tidigare är sovrummet är frågetecken just nu. Färgmässigt går det mot brunt och turkost och så grått på väggarna..
Men vilka detaljer som ska göra pricken över i:et det vet jag inte än. Jag kan ju jobba vidare på trädgårdskänslan.. eller så gör jag om allt igen. Hoppas på en kreativ söndag och ett steg i rätt riktning när det gäller hemmet.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej