hej å hå. Juldagarna är över och bara nyårsafton kvar. Jag har verkligen passat på att ta paus från datorn och allt vad det innebär. Har kanske missat en del, men det överlever jag med säkerhet! Igår var första dagen hemma på väldigt länge, men även den var fylls med sociala stunder med fikagäster och middagsgäster. Jag har börjat se fram emot att få bort julsakerna och rensa upp här hemma, men lite tomt kommer det bli till en början. Lite sug att gå på stan (som så många andra gör på mellandagarna) men samtidigit så vet jg att jag blir less på så fort jag ser folkmassan. Nej, en hemmadag får det bli!

hemmakanalen

 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Maria- JAG BLOMMAR

29 Dec 2011 23:04

Jag plockade bort en del jul igår och oj vad skönt det var. Har längtat efter ljus och tomma ytor.



Låter så skönt med hemmadag!

Kommentera

Publiceras ej