men vårbilderna har börjat dyka upp. Nackdelen med att bo i Norrland är att det är länge kvar innan spaden kan sättas i jorden. Och än så länge har jag ingen egen jord att gräva i..
Denna bild från Hm Home inspirerar mig



Gillar den här råa känslan med betongväggen i bakgrunden. Det som inspirerar mig mest är den gamla trälådan - snygg som förvaring inne, men också en snygg detlaj utomhus eller i ett uterum. Även den halvrostiga fårgelburen är en snygg dekoration för tända ljus eller växter.. det är någonting med gamla rostiga saker och trädgård som alltid faller mig i smaken. Jag har en gammal låda som jag fyndat hemma på min pappas vind.. Katten har fått ha den som sovlåda nån sommar, men annars ligger den mest och väntar på rätta tillfället..

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej