Det råder inte brist på idéer på hemsidan IKEA hackers..

Sänggavel med 2 stycken PAX garderobsdörrar.

Det här ser ut som en sänggavel jag skulle vilja ha om jag har ett rymligt sovrum.

 

Brickbord har ju länge varit populärt.. och det kan man göra själv om man vill, då kan man få till det lite mer unikt men samtidigt så tror jag inte att det blir billigare - om man nu inte redan har materialet hemma och inte utnyttjar det.

Har du en sån här skål (Stockholm) som du tröttnat på kan du göra om det till en lampa..

 

 



Alla bilder ovan är från Ikea hackers.


Den här har jag nog lagt upp tidigare. Bilden är från Livet hemma och de har lagt upp instruktioner här
Även..


Färgstarkt inredning - kanske till barnrummet?

För mer inspiration kan man kolla in Ikeas sida Livet hemma

Liknande inlägg

2 kommentarer

Gila

07 Nov 2011 21:39

Vilka roliga idéer med ikeaprylar...blir mera unikt så...

Maria- JAG BLOMMAR

07 Nov 2011 22:51

En massa fiffigt!

Kommentera

Publiceras ej