Jag hade en zinkbalja sedan tidigare (tack syster) som jag har fyllt med lite olika saker. Jag började med att fylla den till hälften med sand. 2 blommor hade jag sedan tidigare som jag satte dit plus all den jord som följde med dem. De är väl inte de snyggaste då de nog börjar närma sig sin sista levnadsdag men fram till nyår duger de gott (och lever hoppas jag). Mossa och kottar hittade jag här i närheten och kanelstängerna köpte jag på en inredningsbutik. Stålhjärtat har jag pysslat ihop sedan tidigare. Satte även glitter på ena blomman och så placerades ett ljus i mitten. Eventuellt ska jag dutta på lite vit färg på kottarna, men de är rätt fina som de är.

Blev perfekt med lite grönska i mitt annars ganska vita fönster!


Liknande inlägg

1 kommentarer

Linnea

30 Nov 2011 11:37

Varsågod för något som jag inte visste att jag ägde ;P

Kommentera

Publiceras ej