Kast van Een Huis heter ett företag som tillverkar dessa (dyra) garderober..



 

Med hjälp av sticksåg, mdf-skivor och några Billybokhyllor (Ikea) så kan man göra egna! Jag funderar på att göra en ännu enklare variant som passar bra i en hyreslägenhet - och det är att göra fönster och eventuellt dörrar i självhäftande plast och klistra på den redan befintliga garderoben i barnrummet.

Fick en rabattkod till Blå Elefant - uppge biea1441 så blir beställningen fraktfri. Alltid skönt med frakfritt - speciellt om man bara vill ha några småsaker. Jag har skickat iväg dessa två (grodan och tårtan) till julklappar åt mina töser

 

 

Tycker alla matleksaker i trä ser så smarriga ut! Det är också charmigt och en härlig känsla med träleksaker tycker jag.

 

Även detta är en av mina favoriter! (149kr)

 

Andra härliga saker från Blå Elefant :

Rulltårta (149kr)                        Bakelser (99kr)                          Maracasägg (49kr)

 

Våg (50kr)                                Burk med te-påsar (49kr)

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej