Nu har äntligen fått ihop till ett kakfat som Emilia kan ha i sitt rum... helt och hållet i plast. Om det är hållbart eller inte det lär ju visa sig men det är ihopsatt med kontaktlim och förstärkt med lite silikon också.  Som ni ser är det plasttallrikar från hennes servisar (hon har flera så att jag tog några gör ingen skillnad) och så har jag använt mig av tomma trådrullar mellan faten. Jag har funderat länge på vad jag skulle ha mellan.. speciellt när jag ville ha det i plast men så en dag när jag satt och sydde så blev det slut tråd på en rulle och då en stund senare slog det mig vad det kunde vara bra att ha till :-) Dock vet jag inte om jag ska ha något högst upp?? Har funderat på nån plastfigur eller en kaffekopp.. eller bara låta det vara., Så här ser det ut just nu :



Alternativt utseende:



Vad tycks?
Jag ska göra några kakfat och tårtfat till mig själv också men måste fortfarande samla på mig lite mer material.. det här har legat i skåpen sen i november och väntat på att utökas innan jag får ihop nått bra

Liknande inlägg

1 kommentarer

Linnea

01 Apr 2012 10:35

Wow vad duktig du är! Gillar det verkligen med fikat på! Snyggt snyggt snyggt!

Kommentera

Publiceras ej