Det verkar bli några kyliga dagar nu och då behöver jag se lite annat än snö och kyla.. så jag fortsätter med lite färgglada inlägg.. lite balkonger/uteplatser med färg till exempel;


Jag gillar den lila mattan i bild nummer två som ger hela balkongen en ombonad känsla. Jag gillar även att man använder sig av gardiner på uteplatsen i bild nummer två och i de andra två bilder har man vågat sig på riktigt färgstarka möbler! Lägg även märke till de snygga stora betongkrukorna som fyllts med gröna växter (bild 4). Det är så kort period för balkong/uteplatser så där borde man ju verkligen våga ta i lite när det gäller färg! Inspirerande tycker då jag, vad tycker ni? Hur vill ni ha det?

Liknande inlägg

1 kommentarer

Linnea

31 Jan 2012 12:57

Jag tycker också att bild 2 var riktigt snyggt! Väldigt mysigt! Lite "utomlands uteställe-känsla"

Kommentera

Publiceras ej