Idag tod jag ett steg i rätt riktning och bestämde att det får bli multirandigt på balkongbänkens dynor. Jag har varit inne på rött med vita prickar eller marinblått, men då våran håriga katt är orange så ska dynorna helst vara mönstrade och inte för mörka. Hur som haver.. hips vips hittade jag en vacker bild och var tvungen att kolla vidare på resten..
Ja, då hamnade jag vidare på hemnet på en bostad som visade sig vara en båt. Se mer här. Men skynda om ni ska köpa - budgivning pågår!


Det var den första bilden av dessa som jag först fastnade för. Den sista bilden är från IKEA och jag tror att en del av kuddarna där kan fungera till det multirandiga..

Vi letar ju hus och vill gärna ha bastu, men vi kanske borde köpa en båt med bastu istället ? Då är ju staden flexibel så länge vi väljer att bo vid kusten ;-)

Liknande inlägg

1 kommentarer

jenny

31 May 2012 22:37

hade inte varit dumt....skulle gärna bo så:-)

Kommentera

Publiceras ej