Blev nyss väckt av ett sms och tänkte att det var lika bra att kliva upp. Så nu sitter jag själv i soffan medan barnen sover (sambon jobbar). 

Igår var det uppesittarkväll vilket jag tycker är en trevlig tradition. Inge rim och julstök, men mat, fika, godis, glögg och Bingolotto. 




Burken med tomtar har jag fixat själv (glasburk+lim+servetter)
Ville även visa hur fint det är här på gården med all belysning på alla balkonger. Nästa år blir det en rad villor som grannar och en egen gård att pynta mer belysning.. Om jag längtar! Har gjort en del flyttlådor nu men igår bestämde jag mig för att göra det så fint och mysigt som möjligt här och det tror jag nog att jag lyckades med! 

Nu kaffe, tända ljus.. Ja endast mamma är vaken (då blir det nyhetsmorgon) 


God Jul till alla er som tittar in här! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej