En tanke som slog mig, i brist på utrymme så kan man kanske göra en pysselgarderob med ett litet bord i.. Alternativt bara en massa förvaring och ett bord i närheten. Här är en bild från en gammal Allt i hemmet där de har en sygarderob. Minns att min mormor hade ett stort stort skåp som rymde förvaring i dörrarna och i skåpet bänk, bordsyta och symaskin (om jag minns rätt?) ett sånt skåp skulle man haft fast med lite mer papper och sånt istället för symaskin och trådrullar..

 

 

 

Liknande inlägg

2 kommentarer

Frida Sandén

26 Sep 2013 08:41

För några veckor sedan inredde jag en syhörna i en tidigare oinredd garderob med skjutdörrar. Blev hur bra som helst så jag rekommenderar det varmt :)

Svar: Åh, en garderob med skjutdörrar låter ju perfekt för en kreativ hörna :-)
Inredning och sött! - en samling inspiration

moninge

27 Sep 2013 00:26

Du kommer ihåg helt rätt hon hade ett stort skåp för sygrejer, jättebra. Jag har också ett jättebra skåp som rymmer allt från papper till symaskin.

Kommentera

Publiceras ej