Hej hallå nu var det ett tag sedan jag la upp något här! På fredag ska vi träffa en säljare på Elgiganten för deras kök epoq. Det jobbigaste är väl att jag och sambon tycker olika om exakt allt :p förutom att luckor/lådor ska vara vita. Jag är inne på rena linjer och tänker att piff och fix går att få till på andra sätt om man vill. 





Typ något sånt vill jag ha medan N vill ha handtag.. 
Först var jag ju inne på ett mer lantligt kök med knopar så egentligen har jag ju redan kompromissat tycker jag att man kan säga ;-) 

(bilder från alvhem mäkleri


Liknande inlägg

2 kommentarer

Cammi

07 Apr 2014 19:52

Tror din linje blir bäst när köket är så himla litet då blir det inte plottrigt icj rörigt :-)

Svar: Ja tack! Precis min tanke! Så vilsamt och så luftigt som möjligt vill jag ha det.. Men åh hur ska jag övertala N?!?
Inredning och sött! - en samling inspiration

Linnea

07 Apr 2014 20:29

Håller med Cammi!

Svar: Ja! Funderar på argumenten.. Vi har ju dessutom haft vita luckor med silvriga handtag i de två andra bostäderna så nu är det dags art testa något nytt ;-)
Inredning och sött! - en samling inspiration

Kommentera

Publiceras ej