Blev lite kär idag, så som jag kan bli i möbler, mönster och annan inredning. Önskar att jag inte var så brydd, det låter så materialistiskt och snobbigt att bry sig om ytliga ting, men den rätta känslan i hemmet gör mig lugnare och vissa saker har helt enkelt en mer tilltalande design än andra saker. Pinnsoffor och pinnstolar har jag länge haft lite kärlek till.. Vad händer då när jag ser pinnstolar och dessutom en pinnsoffa gjorda för ett barnrum? Kärlek vid första ögonkastet!! ;-) 



Bilder; Mio Möbler 

Hoppas ni har en trevlig fredag! Jag och barnen har myst på med hemmagjord pizza och lugn musik (musik från filmen Frost) sen varvade vi ner ännu mer genom att se filmen Frost. Nu ägnar jag några minuter (läs timmar) till att spana efter de rätta detaljerna som saknas inför kommande höst- och vintermys inomhus! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej