Här kommer några bilder från hemmet. Jag har inte gjort så mycket hemma som jag egentligen vill.
 
 Jag har inte samma tid och energi som förra året vilket är synd men jag får lägga krutet på det jag hinner och kanske lite mer närmare julafton när vi är lediga tillsammas..
 
Holken har fått åka upp på väggen.
 
Vardagsmys med ett tänt ljus till middagen. Den gråa duken/tabletten tror jag att hag köpte på Ica Maxi förra året.
Julkudden har jag beställt från Ellos. Har ju även en från förra året som jag sydde av en kökshandduk..
 
Tavellisten i vardagsrummet.. (som jag redan hunnit ändra på) osäker på vad jag egentligen vill ha här..
 
 
Hoppas ni får en trevlig tisdag! Jag ska sätta mig i bastun en stund, se på Ernst via tv4play och sen Äntligen hemma :) Det är även Ernst på tv nu.. (repris från 2010). Är det något jag gillar denna tid så är de dessa mysiga julprogram och även julkonserter är mysigt att se.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej