Då var år 2014 här. Nyårsafton och nyårsdagen brukar vara bra tillfällen att begrunda det som varit och samtidigt sätta upp nya mål eller spinna vidare på de gamla. Jag brukar titta tillbaka, speciellt på bilder, men idag blickar jag bara framåt och med blicken på våra saker! Dessa saker som finns ska ju ner i lådor för att imorgon, ja då mina vänner, blir vi husägare! Så idag blir det att fixa med praktiska saker som förbereder oss för flytten. 

Kan 2014 börja bättre? Tror inte det! Tjohoo jag ska få inreda ett hus! :D 

Okej, vi kan titta lite bakåt.. Igår hade vi avokadoröra med räkor, oxfilé till huvudrätt och vit chokladglass med hallonsås till efterrätt. På bild ser ni även Noomi med sin förrätt; vindruvor, gurka och två salta kex. Dålig fantasi i år, fokus och energi har legat på annat. 

Min vackra Emilia med blicken mot himlen 

Nu är dom fyra! (Men jag hade bara kvar tre ljus) nu är de nerpackade.. 
Till er som ska börja ert nyttiga liv idag eller på måndag kommer ett efterrättstips; (bara naturliga produkter, och helt mjölkfritt)

Mixa frusna hallon med avokado och lite vaniljpulver, tillsätt lite vätska tex havremjölk eller lite vatten. Här åt den nyttiga gästen detta med banan. 
Tack och adjö till julen! Välkommen januari!! 

Jag tar mig kanske tid att blicka bakåt en annan dag när vi landat i det nya hemmet! 

God fortsättning på det nya året då alla vänner och tack för att ni tittade in här! Det glädjer mig att de finns dem som vill titta in här då och då! 
/ Julia 








Liknande inlägg

1 kommentarer

Linnea

02 Jan 2014 07:52

Till den nyttiga efterrätten är det bra att tillsätta någon sorts vätska; vatten, havredryck, kokosmjölk eller något annat. Ca 1-2 makt vätska.

Kommentera

Publiceras ej