Tiden går åt till att jobba, umgås med familjen, byta kök och när solen tittar fram så är vi ute förstås! Har vi tur så håller sig solen framme idag också! Enligt smhi-appen så skulle det regna igår men icke sa Nicke! Ska skynda mig att kasta ihop en sockertkaka.. jag har blivit så slö med bakandet, prioriterar annat just nu och har man inte lust att baka då kan man helt enkelt låta bli :-) Men imorgon fyller äldsta dottern år (6år!!!) så något hembakt ska det väl bli (blandat med en del köpes..)
 
Följer Lagerhaus på instagram... farligt för det ökar på vill-köpa-begäret.. men att gå på stan är jag inte heller sugen att prioritera just nu
 
disktrasa (39)
Brickor, brickor, jag älskar brickor!!!
 
 
 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Fina köksblandare

10 Jul 2014 22:24

Själv gillar jag köksblandare, men brickor är fina också. :)

Kommentera

Publiceras ej