Försökte mig på lite marintema på midsommaraftonsdukningen! (rekordlångt ord). Ligger efter lite i bloggandet då jag gjort roligare saker än att sitta inne vid en dator.. och så har jag ju dessutom jobbat i sommar. Normalt jobbar jag med barn 6-12 år men nu har jag även lite erfarenhet av att jobba med vuxna som är i behov av hemtjänst. Hur som helst, jag ville lägga upp lite bilder från midsommarafton:
 
 
 
 
Hampasnöre runt stor glasburk, runt en mindre och så flätade servettringar med samma snöre. Vimplar i papper ritade i olika mönster, placeringskort med stansade båtar.. enkelt men fint blev det.
 
Enkelt är bra tycker jag!
 
Vimplarna i bakgrunden syns lite dåligt, men de är lite olika tjocklekar på ränderna varvat med enfärgat och nån rutig..
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej