Försöker fylla på hemmet med lite färg allt eftersom jag hittar något fint. I torsdags hittade jag en rosa pläd på åhlens och ett rosa kuddfodral på Ohlssons tyger samt några rosa ljus följde också med från åhlens. Att byta färg på ljus är ju ett väldans enkelt sätt och för att få mer färg. Tanken är att jag ska hitta mer saker i pastell men inte bara i rosa. 

Här är några bilder från igår. Nu är ännu fler liljor utslagna och fina! Dessa fick jag av en vän förra fredagen så de håller sig verkligen fina länge! :-) 












Liknande inlägg

1 kommentarer

Cammi

09 Mar 2014 20:09

Ändå var det bara 5 dagars garanti på blommorna, roligt att jag valde något annat än tulpaner :-)

Svar: 5-dagar är ju inte så dåligt det heller men nu har jag haft dem 11 dagar :-)
Inredning och sött! - en samling inspiration

Kommentera

Publiceras ej