Instagram är väldigt smidigt för att få lite inspiration då och då. Vill jag ha massor går jag in på Pinterest, men instagram ger mig en lagom dos av vackra inspirerande bilder på många sätt och vis. Hör är några av mina favoriter; 

Två pyssliga användare att följa kreativakarin (även bloggare för family living) och panduro.hobby : 


En annan användare med fina bilder från det egna hemmet är Fjallbacken; 



Det var bara ett litet tips som jag ville dela med mig av! Annars följer jag även Isaform, Hemtex, lagerhaus och många fler! 








Liknande inlägg

1 kommentarer

Ida

06 Dec 2014 21:44

Jag måste bara tacka dig för det här inlägget. Efter att jag kollade upp dessa tips på Instagram har jag börjat använda Instagram på ett helt nytt sätt! Jag var ganska tidig med att skaffa Instagram för flera år sen nu och fastnade lite i att bara använda Instagram som redigerare av mina bilder innan jag postade dem på fejjan. Det är som att en helt ny värld har öppnat sig. :P

Svar: Vad roligt! ett annat tips är att söka på olika taggar då får man massor med tips och hittar nya personer med rätt intresse =)
Inredning och sött! - en samling inspiration

Kommentera

Publiceras ej