Nu har jag äntligen fixat med ett insynsskydd till tvättstugan. Eftersom tvättstugan är i anslutning till bastun och duschen så kändes det ganska skönt att fixa med lite mindre insyn dit. 

Jag har köpt sån plast som säljs på rulle för just insynsskydd på fönster. Sådan plast hittar du i många färg- och tapetaffärer. Tänkte först göra ränder men fick sen en lite roligare ide- varför i te höra lite trianglar?! Sagt och gjort och så här blev det; 


En bild från tvättstugan, så mycket mer än så har jag inte att bjuda på ikväll! Tror jag.. Ska mysa in mig i filten med te och saffranskaka tillsammans med en bunt jultidningar! Senare blir det Danska Dicte som sänds på TV4. Ha en fin måndagskväll! 


Liknande inlägg

1 kommentarer

Mamma

07 Nov 2014 09:28

Det blev ju jättefint😀

Svar: Jag är nöjd :) Kul att verkställa en av alla idéer jag får.. ibland ids jhag ju inte men nu tog jag tag i idén och det blev ju bra.
Inredning och sött! - en samling inspiration

Kommentera

Publiceras ej