Helgen är kommen! Halleluja! Även om jobbet är roligt och givande så är det alltid skönt när helgen är här. Känns som om jag försöker lära mig att släppa jobbet på min lediga tid och hitta den person jag är och inte bara det yrke jag är! Men ikväll är jag på rätt väg och det infinner sig ett lugn inom mig. Efter timmar med barnen, som innehöll en massa kramar och prat, så har jag plockat fram de där tidningarna som kom med posten för länge sedan, men som hamnade i en hög. Lite godis för ögonen är mycket värt för mig! Nu känner jag mig inspirerad och ser fram emot en lördag hemma! Nått sorts pyssel med barnen får det bli imorgon! 

Eller.. Tänk om jag hamnar i stan och köper lite senapsgul färg?! 


Bild:Expressen/Leva&Bo 





gul inredning, senapsgult, sovrum,

Liknande inlägg

1 kommentarer

68:an

03 Oct 2014 23:24

Ha en trevlig helg
hälsningar från Retrohörnan

Svar: Tack detsamma! :)
Inredning och sött! - en samling inspiration

Kommentera

Publiceras ej