Fina färger som hade passat hemma hos oss. 


Den gula kudden på bilden ville jag ha men tyvärr hade dom den inte inne i butiken just nu.. Hade passat fint i Noomis rum. Däremot köpte jag en annan kudde till vardagsrummet som jag visar er vid tillfälle. 
Stringhyllor! 


Lite mobilbilder från Barcelona. Tyvärr missade vi Habitat då de hade stängt på söndagen, men den butiken fick jag i alla fall besöka i Stockholm tidigare i sommar. 

Förutom lite inredning (som var en bonus jag inte räknat med) så har vi sett beundransvärda byggnader (kyrkor, skolor, slott, lägenhetshus..), ätit god mat (tar med mig lite matinspiration hem), vi har fått solenergi och framförallt har jag fått spendera massor med tid tillsammans med min fina vän M. 

Många flygturer blev det -totalt 6 stycken, men det var det värt! :) 

Mäktigast av alla kyrkor är La Sagrada Familia som är ritad av Gaudí. Väldigt stämningsfullt och vackert. 

Det var allt ni fick se här, nu ska jag fortsätta att njuta av lugnet och värmen från infravärmarna här hemma.. Inte lika bra som värmen i Barcelona men den hjälper mig att kunna vara utomhus så att jag kan njuta av ledigheten och den svenska sommaren. 



Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej