Igår var det en heldag ute och den var underbar! Såg några blommor som jag inte sett på flera år.. Blommor som trivs vid stranden och som påminner mig om alla promenader och stunder vid havet jag hade som liten. 


Stranden är härlig för stora och små men jag gillar även de här mer steniga partierna vid havet, eller om man lyckas hitta ett ställe med klippor vid havet.. Behöver några sådana guldkorn att besöka under somrarna.. (Så tips mottages gärna)

Byske havsbad

Idag har det varit mulet och lite regn. Har hejat på äldsta dottern som spelat två fotbollsmatcher, druckit kaffe hos min mamma och sen avslutat med soffmys med barnen. De finaste barnen! (Förstås) 

Lite suddigt men ändå.. Många kramar och pussar blir det med dessa två favoriter

Lugnet här hemma! Önskar bara att jag kunde trolla bort lite teknik.. Klurar på möbleringen .. 


Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej