Då har jag äntligen tragit tag i Noomis rum. Det blev inte helt perfekt med tapetseringen, men jag har gjort det själv och jag har lärt mig något utav det.. så jag är ändå nöjd!
FÖRE (jag vet, värdelös bild, men ni får en känsla för förändringen)
 
EFTER
Tapeten heter Bonnie och hör till Ellos egna kollektion av tapeter. Här på bilden ser ni Ikeas lilla byrå rask som jag trorn får bli mitt nästa projekt. Vissa delar kom jag nog att behålla som de är och måla vissa delar.. tror jag - jag klurar ännu på hur jag vill ha det!
 
Åker snart till Stockholm och då ska jag spana efter lite roliga detaljer till rummet. Sakerna i rosa får gärna flytta ut ur rummet och så in med andra färger som passar tapeten bättre. Jag gillar ju denna senapsgula färg så jag fångar gärna upp den lite mer!
 
Tidigare så har jag lagt ut bilder från Noomis rum HÄR
 
 
 
barnrum, barntapet, ellos, tapeter,

Liknande inlägg

4 kommentarer

Linnea

13 Jul 2015 08:09

Superfint! Duktig du är!

Svar: Tack!
Inredning och sött! - en samling inspiration

Anonym

13 Jul 2015 10:48

Det blev superfint👌

Anonym

28 Jul 2015 08:23

Vilken skillnad! Snyggt

F

28 Jul 2015 08:23

Vilken skillnad! Snyggt

Kommentera

Publiceras ej