Runt trädäck - varför inte?!jag tänker att det passar extra bra om man har stor tomt  (alltså inget för oss) 
Mysigt mer belysningen här.. 
Och mysigt med högt insynsskydd. 
Snygga bänkar!
Den här sista bilden känns inte relevant till vårt eget hus.. Förutom lite högre insynsskydd som syns på bilden. Och så gullar jag det ljusa träslaget i kontrast till det lite mörkare. 

Jag har haft noll inspiration vilket är olikt mig !! Skyller på det kalla vädret.. Men nu när jag kollat runt lite så känner jag att jag börjar bli mig själv igen :-) älskar att slukas av vackra bilder, såväl interiör- som exteriörbilder och även om alla inte är aktuella som inspiration för egen del så får jag ändå någon sorts energi av att kolla på dessa bilder och det är ju lite därför jag bloggar här också.. Energi! :-) 

Bildkälla: sköna hem 




Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej