Väldigt sällan som vi här i Norrbotten får ha det varmt och mörkt.. Men mot slutet av sommaren om det är mulet då får vi det också såhär mysigt som på bilden (bild från bjurfors, hemnet) 

Idag köpte jag två större trädgårdslampor från jysk. En sån modell som är på en fot som man trycker ner i marken. 

Lekfull belysning från ikea 
Dessa rislampor hittar man på fler ställen, i olika färger och storlekar. Såg bl.a. Att Clas Ohlsson hade några liknande. 

Nedan är några bilder från Clas Ohlsson

De här trådkorgarna tycker jag är jättefina! Finns mycket att klura på kring detta med trädgård. Bilden ovanför denna ville jag spara just för att jag tycker det är fint när det finns med olika sten- och gruspartier på en tomt! 

Våran uppfart är den tråkigaste just nu! Asfalt och lite gräs vid sidan.. Jag tänker inte ta bort asfalten men det hade varit snyggt att rama in uppfarten lite mer.. 

Liknande inlägg

1 kommentarer

http://xn--kksblandare-rfb.blogspot.se/

19 May 2015 16:48

Rätt belysning gör allt!

Kommentera

Publiceras ej