Hej där i sofforna! (eller var ni nu sitter) 
 
Saker och ting blir inte alltid som vi tänkt oss. Jag tänkte dock inte stanna där utan går genast vidare till något som känns bra just nu! Som jag tidigare berättat så har jag blivit återförsäljare för Forevers Aloe Vera produkter. Jag visste egentligen inte vad jag gav mig in på - men jag har bestämt mig för att om något lockar lite - hellre prova på än fega ur! Så därför hoppade jag på detta och tänkte att detta blir något nytt lärorikt för mig. Och att utvecklas och dessutom lära känna nya människor det mår vi ju alla gott av! Så jag är glad för att jag vågade testa! 
 
Lite extra glad är jag idag för nu har jag min egna hemsida!
Där har jag möjlighet att redigera mina egna texter, plocka fram mina egna favoriter, samt maila ut med erbjudande till kunderna. Ett litet delmål som jag har haft och som jag nu idag kan bocka av!
(krävs en del för att få egen sida så jag har fått jobba lite för det)
 
Kommer säkert redigera mer men kan inte låta bli att släppa sidan här och nu ..
 
 
Ni som är intresserade av att få erbjudanden här framöver får gärna registrera eran mail där under nyhetsbrev. 
 
Och när vi ändå pratar energi - fick ni njuta av solen i helgen? JAg var ute både lördag och söndag och njöt.
 
 
Rosvik, 2016-03-12 och 2016-03-13
 
Aloe Vera, Forever, Forever Living,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej