Jag försöker hitta en aha-bild på en balkong men det gör jag inte riktigt. Jag har flera bilder i mitt huvud men jag vet inte hur mycket tid och pengar jag vill lägga ner på en balkong. Dessutom är det bara kvällssol så det är inte så lätt att plantera saker och oavsett stil så hade jag velat ha en hel del grönska! balkongens grund är grått betonggolv, vita betongväggar och räcke i järn med lite gallerkänsla..

Skulle vilja ha mer obonat, mer tyger och låga möbler som inte tar så mycket plats men rymmet många (hehe). Är aldrig sugen på att gå ut dit just nu eftersom vi har sol på andra sidan om huset så är det där vi håller till under dagarna mewn snart kommer kvälslsolen att vara tillräcklig för att värma upp balkongen och då¨ska det helst gå fort att få i ordning.


Färgglada mattor pigga upp!

Lägg märke tilll att de har träd planterade i gigantiska krukor (tunnor?)

Tyg i tak skulle mjuka upp balkongen lite. Bilder från Sköna hem occh LivingatHome

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej