Äntligen tog jag tag i något som legat och grott i huvudet.. om jag skulle köpa en ny systemkamera eller inte. Men då priserna är ungefär lika låga som en vanlig kompaktkamera och jag använt min gamla relativct mycket (fram till att fokusen gick sönder för ett år sedan) så kändes det lätt värt det! Det blec en Canon 1100D. Jag har inte orkat läsa på så mycket utan tog Canon för att jag alltid varit nöjd med det märket och för att den här modellen låg bra i pris nu. 
 
Idag efter jobbet gick jag och barnen till hamnen. Det var lite dimma som svepte frna över isen samtidigt som solen var på väg ner. Kameran var med! Kanske måste läsa på om det här med vitbalans.. känner att bilderna inte gör verkligheten rättvis för det var makalöst vackert ute..
 

 
 
 
 
Hoppas ni har haft en bra dag! Imorgon är det fredag!!!!!
 
 

Liknande inlägg

3 kommentarer

Linnea

31 Jan 2014 06:31

Vackra Norrbotten ❤

Sara Christoffersson

31 Jan 2014 09:18

Vad härligt att du köpt en kamera! Kul!! Ja mobilen är inte det bästa att fota med heller...

Svar: Ja, nu ska jag bli bättre på att fota och framkalla framförallt barnen :-)
Inredning och sött! - en samling inspiration

Cammi

04 Feb 2014 13:39

Kul med ny kamera :-) Jag har tänkt köpa en lite mindre men bra kompaktkamera fast man har ju aldrig med dem när man önskar att man hade det :-(

Kommentera

Publiceras ej