I år blev det skyltsöndag i Piteå.. mysigt men lite trångt med barnvagn. Köpte mig en till hjort :) Kompisen till min vita hjort har ju åkt i backen och brytit benen så den här har känt sig ensam senaste halvåret.. 
 
Nu satte jag dem på stringhyllan men känenr jag mig själv rätt så kommer de flyttas runt.. eller jo, nu står de ju på fönstret i köket och tidigare stod den på köksbänken.
 
Även dessa kakburkar har jag köpt från Åhlens ganska nyligen
 
Likande pastellgrön färg återfinns ju i tapeten och den senapsgula färgen tycker jag bryter av på ett snyggt sätt. så jag är mycket nöjd med burkarna.. måste bara gömma undan dem för kakråttorna som huserar hos oss ;-) (mig själv ej inräknad)
 
Nu ska jag fixa adventskalendern till jobbet... lite i sista stund men bättre sent än aldrig!!
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej