Idag var jag hem till Jane som bor här i byn och är säljare för zelected by houze. Mycket fint fanns det och så fint och genomtänk hem! Fick lov att fota lite så jag har med mig inspirationen och kan visa vidare:
 
Arbetsytan ute bredvid grillen 
Hon har flera fina uteplatser och vackra föremål utomhus. 
Belysning med ljusslingor och upphänga
 ljuslyktor på denna uteplats.

Inspiration från Asien och Marocko. 
Och vatten som porlar både ute och på den inglasade altanen.



Skåpet ute i uterummet. 

Lite halvtaskiga mobilbilder, får fota lite mer av prylarna hon säljer sen till hösten när jag ska ha ett inredningsparty hemma hos mig med henne. Blir fint med lite ljus och fina saker till hösten! Tänk att inredning kan ge en sån energi och glädje! :) 

Vädret verkar ha beslutångest idag.. Från strålande sol till åska och lite mera sol och så lite blåst i omgångar.. Har planterat några blommor, gjort en egen blombukett men nu går jag nog in och gör ett ryck!
 
Blev tulpaner, rabarberblafboch någon annan blomma från rabatten 

Lunchen- kvarg med jordgubbar! 

Och så vill jag tipsa er om Janes hemsida: lyckligahem.se 
Hon säljer inte bara saker utan hjälper även till med homestyling! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej