Jag har varit lite off när det gäller inredning på sistone. Intresset är lika stort skulle jag säga, men jag har inte tagit mig tid att sitta och spana efter nyheter och inspirerande bilder- kanske för att jag testar på något nytt - att jobba som återförsäljare för aloe vera-produkter.
 
Detta känns väldigt roligt! Det känns kul att testa något nytt, jag gillar produkterna och tänker att jag har ingenting att förlora =) Produkterna jag säljer är för företaget Forever. Huvudingredienserna i produkterna är Aloe Vera från Aloe Barbadensis Miller och den används både som kosttilsskott och i hur- och hårvårdsprodukter. 
 
Några favoriter kommer här
 
 
Forever Aloe Vera Gel - Aloe Vera som dryck! 
 
 
    
Aloe Propolis Creme - En mjukgörande kräm som är perfekt till torr hud.
Har en mild honungsdoft (innehåller inget vatten) 
 
 
Aloe lips - Ett lip för läpparna (eller för nagelbanden).
Innehåller Aloe Vera, jojobaolja och bivax. 
 
Aloe Ever-Shield - Deo utan aluminium        
 
 
                                                        
 
 
 Aloe Vera Gelly - Aloe Vera i tub - för ansiktet, kroppen, solsvedan..                                        
Tillför fukt och näring. Kan även användas som ögonkräm
 
Aloe Hand and Face Soap - Tvålen här har blivit en favorit för mig för att den rengör utan att torka ut huden. 
Jag använder den bland annat i ansiktet och även för sminkborttagning. Väldigt nöjd själv med denna produkt! 
 
 
Detta var lite av mina favoriter! Har ni testat någon produkt från forever som ni är extra nöjd med? Jag tycker det här är så roligt och jag lär mig nya saker heal tiden så ni får nog stå ut med lite hudvårdstips emellanåt =) 
 
Aloe Vera, Forever, Forever Living,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej