Jag har spenderat lite tid på att kolla in ReformSthlms sida..
Fina saker som vanligt där i skandinavisk stil
 
 
Jag tycker dessa planscher skulle vara fina i ett tonårsrum, men det kanske är bara jag som lärare, som tycker det är bra om barnen lär sig något av det som de har på väggarna ? =) 
 
 
Poster - Fjärilar vintage Poster - Vintage Världskarta
 
Poster - Skelett
 
Ännu finare är det med gamla skolplanscher, men dessa kanske kan passa fint med en smal svart ram.. 
Längtar lite till att få ta bort den rosa väggen i Emilias rum men just nu, när hon fortfarande tycker om en färgen, då får den vara kvar. Finns andra rum att prioritera istället :-) 

Liknande inlägg

3 kommentarer

ida

27 Jan 2016 20:53

Superfint med gamla skolplanscher *tummen upp för det*

Linnea

28 Jan 2016 01:23

Jag gillade verkligen min världskarta jag hade. Den där var ju dock finare än min ;) Det var där då och då jag bestämde vart jag skulle resa när jag blev stor :)

Linnea

28 Jan 2016 01:23

Jag gillade verkligen min världskarta jag hade. Den där var ju dock finare än min ;) Det var där då och då jag bestämde vart jag skulle resa när jag blev stor :)

Svar: Bra det! :-)
Inredning och sött! - en samling inspiration

Kommentera

Publiceras ej