Hej hopp! Nu var det ett tag sedan! Livet har rullat på snabbt sistone så det har blivit lite lite aktivitet både här och på instsgram :) 

Måste få citera min arbetskamrat som var nöjd efter 9 dagars kickstart med C9 

Såhär sa Marie några veckor efter att hon avslutat C9:

" Jag är glad att jag fick möjlighet att få prova C9. Det blev en start till att förändra mitt leverne. Mitt stora sockerberoende är som bortblåst. Jag lättade dessutom 6 kg och flera cm både här och där på kroppen, på dessa 9 dagar. Måste säga ett otroligt lätt sätt och pulvret är dessutom både mättande och gott. Vill fortsätta att byta ut en måltid med proteinpulvret. Drycken Aloe är nyttig och hälsosam, kan rekommendera hela c9 kuren till alla som vill må bättre" 




Efter dessa 9 dagar bestämmer du själv hur du vill fortsätta och vad dina mål är. Om du vill fortsätta gå ner i vikt är motionen och kosten viktig förstås och Forever ultras shake kan vara ett hjälpmedel (kan vara ett alternativ till en måltid). Vill du fortsätta utan socker är det du själv som tar ansvar över vad du stoppar i dig, men dessa 9 dagar ger dig en bra start! 


Forever, alienera, aloevera, c9,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej