Vilken vacker dag det är idag! Luften var frisk och klar och höstlöven prasslade när vi gick till förskolan. Solen har nu tinat bort frosten och jag sitter här med ett tänt ljus och försöker känna lugnet. Det låter förstås ljuvligt, men det är inte alltid så lätt att låta lugnet gå in, andas, bara vara, det kräver sin träning.
 
Jag har kikat runt på lite inredningsidor eftersom inredning fortfrande är mitt största intresse. Jag har inte varit så aktiv på en fronten, tappade suget vid flytten, men nu känner jag för att inhandla lite nya ljusstakar för att kunna mysa på här hemma när mörkret smyger på. Lite ljusinspiration vill jag därför passa på att ge er. 
 
Samtliga fyra bilder är från Mio. Så fint att grupera flera olika ljuslyktor. 
 
ells_0144988_16_Q4_1_HEM.jpg (2000×3013)
Bild från Ellos. Svarta detaljer kan nog alrig bli fel!

Liknande inlägg

2 kommentarer

Isabell

12 Oct 2016 16:15

Så himla mycket fint! Blev alldeles inspirerad! :)

Snygga fototapeter

13 Oct 2016 14:09

Verkligen snyggt, så vill jag ha hemma

Kommentera

Publiceras ej