Det blev en tavla signerad moi igår! Än så länge känns det bra men då har jag inte hunnit titta på den i dagsljus ännu och inte på sin rätta plats heller. Mycket hänger ju på hur allt annat kommer bli i vardagsrummet. Tänkte passa på och fortsätta måla idag eftersom det kändes så roligt igår. Använde mig av akryl iställer för olja och oj vilken skillnad .. :) Väldigt mycket lättare med akryl.

Innan jag plockar fram allt vill jag bara visa er lite färgklickar från åhlens


skål 89kr, liten ljusstake 49kr, stor ljusstake 99kr



Liknande inlägg

3 kommentarer

Elin

29 Jan 2012 22:41

Brukar väl finnas vid alla skolor? Eller? Här i Gammelstad finns det då det :) Vi har en brevid Ellas dagis!

Linnea

31 Jan 2012 08:35

Snyggt med glas! Blir som stilrent fast ändå med en färgklick :)

Åse - Interiörguiden

31 Jan 2012 09:27

Jag gillar verkligen lila, så de prylarna får gärna flytta hem till mig!

Kommentera

Publiceras ej