Det här fatet är fint som det är men nu kring jul så var det kul att piffa till det lite! De hyacinter som hade blommat ut har jag knipsat av och ser att det är nya blkommor på väg upp så har jag tur blir det fler blommor på den.
 
Igår var en riktigt hemmamysdag! Fast vi var iväg till stan också men valde att åka vid middagstid så att vi fick hela dagen hemma. Var väldigt lugnt på affärerna där kring 18-tiden. Denna stjärna gjorde jag igår, men vet inte riktigt var jag ska placera den. Tidigare år har jag gjort både stora och små men i år blir det bara en och denna fick behålla lite mssa och bark på. Tycker detta är ett enkelt och fint pynt som jag inte tröttnat på än :-)
 
Idag ska vi satsa på lite mer julgodis och barnen ska få göra lite pepparkakor sen blir det eventuellt julkonsert i kyrkan på kvällen. Och nu närmast blir det lite kaffe, soffmys och tända ljus!

Måste fölrresten passa på att visa denna söta påsen som jag fått av en vän med hennes olika kolor! 
 
 
Ha nu en fin och mysig fjärde advent!
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej