Om det nu kan kallas för hobby..men fint blir det och  någonting jag tycker om att göra just för att få till den rätta känslan i hemmet.
 
I lördags innan vi fick främmande så tände jag en hel del ljus inomhus och lite ute..
 
 
 
En ny lykta köpte jag idag.. så skönt med lyktor där jag kan ha blockljus istället för värmeljus! Och ja, hjorten, den trivs på bild och vill gärna vara med på bild så ofta som det går ;-) Köpte även en lekvänlig ren idag på Rusta! Den såg så mysig ut och så tänkte jag att det kan vara skönt med prydnader som barnen faktiskt får leka med..
 
Vill pynta mera ute! Gärna även på baksidans altan eftersom vi bara ser bron när vi går ut genom dörren medan vi ser altan från både vardagsrum,och kök. Kanske lite granris och ljus där..
 
En liten nackdel när jag nu har kabeltrumman ute är ju at jag har mindre bordsyta här inne att dekorera.. en till kabeltrumma hade jag gärna haft! Gillar den runda formen, perfekt höjd och så är det en naturlig rustik känsla i dessa "bord".
 
Hoppas ni haft en lika mysig helg som jag har haft!
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej