Nu börjat det vara mörkt och mörkare blir det! jag längtar efter jul och ljus (mer ljus än vanligt) och i år längtar jag extra mycket eftersom det blir första julen i huset! 

I mitten av oktober börjar ikea sälja julsaker! Om de inte redan hunnit börja? (Någon som vet?) 

Skulle vara kul med lite eget pynt, kanske spraya och göra om något gammalt pynt eller så pyssla fram något helt nytt. 





Denna lampa finns både som stad och by! Skulle vilja titta närmare på den (hittar ingen bra bild på den som kallas "by") 


Åh.. Kan jag få tjuvstarta nu? :-) Jag måste inventera i vad vi har men en hel del nytt vill jag unna mig! Sånt som går i ljusa färger som vitt, guld och silver, det känns rätt okej att smyga fram innan advent.. 

Och göra fint på bron.. Ja det är i alla fall sånt jag kan (borde) börja med nu! 

(Fast än så länge blommar pelargonerna






jul2014,

Liknande inlägg

2 kommentarer

Linnea

14 Oct 2014 06:40

Ja det har kommit!!! :) Du har en bild på snöbollarna som jag köpte :)

Cammi

14 Oct 2014 20:24

Du får hänga med mig och Bella vi har planer på att åka dit :-)

Kommentera

Publiceras ej