Och inte vintervitt även om det också är fint. Jag vill gärna ha det lire somrigare i sovrummet.. Gillar inte vår svarta vägg som är kvar från förra ägarna så den skulle jag vilja byta ut. En somrig tapet eller någon vilsam färg som sedan passar fint till fina detaljer.. 


Stig Lindberg har gjort detta mönster som säljs i kollektionen Scandinavian designers för Boråstapeter


Eller den här?! Design av Josef Frank och säljs via Svenst tenn


Bild från Ikea! Gillar det gula och det blommiga! Om jag har en neutral vägg skulle dessa lakan passa. 

Överkast från Ikea... 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Tallfuran

01 Apr 2015 22:50

Så fina tapeter. Är ute efter nåt liknande till en vägg i vårt sovrum och eftersom jag gillar blått så tror jag den första skulle kunna vara nåt 👍
Tack för inspirationen

Svar: Josef Frank har också nån annan blommig som går mer mot ljusblått om jag inte tänker helt fel :-)
Inredning och sött! - en samling inspiration

Kommentera

Publiceras ej