Snart är det dags att byta ut lite saker här hemma.. Men inte så mycket som förr då hade jag fler saker som jag växlade efter årstid. Nu är det nog en duk, en filt och en kudde som ska bytas.. 

Jag vill gärna hitta en ny mysig filt att lägga i soffan. En filt som dök upp i ellos flöde på instagram var denna: 

Jag hittar den dock inte i deras sortiment men hoppas att den dyker upp där.. Även denna filt från Ellos skulle kunna fungera hemma hos oss (tror jag..) 

Jag är lite skeptisk mot bladen men gillar kombinationen grått med senapsgult..



Kuddmix från Ellos 


På tal om höstmys.. Känns som om jag kört på det där höstmyset med filt och tända ljus hela sommaren. Tur att det aldrig kan bli för mycket sådant :-)  

Hoppas ni får en trevlig helg! Här hemma är det fullt upp med 4-årsfirande! 


Liknande inlägg

1 kommentarer

corneliaeriksson.blogg.se

28 Aug 2015 20:44

Den där gula filten såg supermysig ut! Finns så mycket fint på ellos! :)

Kommentera

Publiceras ej