Både igår och idag har jag suttit ute på framsidan till sent på kvällen. Det var betydligt varmare igår, men 12 grader , som det är nu funkar det med ;-) precis som jag alltid gör inne, så tänder jag även utomhus flertalet ljus. En oljelampa, något myggljus som avger lite citrusdoft, flera värmeljus och så någon  solcellslampa lite här och var. 

En solcellslampa som vi köpte i våras har gått av i skaftet och istället för att slänga den så gjorde jag så att vi istället kunde hänga upp den. 



Jag vet inte om det blev så estetiskt snyggt, men den lyser bra nu på kvällen så det kändes tråkigt att slänga bort den. 

Sista dagarna på semestern och det känns som om jag fortfarande piffar till det lite ute.. Den här hänger nu på ett bättre ställe än tidigare. 


Kakelplatta med några värmeljus. Oljelampan från åhlens står nu på bordet. 

Trodde jag skulle störa mig mer på att se gatan från den här platsen men det är så lugnt ändå på gatan och passerar det någon tycker jag bara att det är roligt att se lite folk. 

Solcellslampa från rusta (bild från igår, nu är den på en ny plats..) 

Och så en sista bild från när jag och barnen åt lite lördagsgodis ute

Älskar mina glas, allt blir så gott i dem! (Loka päron crush på bilden) 

Väldigt rogivande att sitta med målarboken. Jag och äldsta målade lite tillsammans när yngsta dottern sov..

Nu ska nog även jag krypa ner under täcket. Tack och godnatt! 



Liknande inlägg

1 kommentarer

It's Design

18 Aug 2015 14:44

Vad mysigt det ser ut!

Kommentera

Publiceras ej