Var lite uttråkad igår så jag roade mig med att springa omkring med kameran ;-)

Förra helgen bytte jag gardiner - från silvergrått till vitt. Ljuset ska flöda in i hemmet denna tid! Men lite nytt på väggarna vill jag ha. Köpte en tavla från lagerhaus men den har hamnat i köket.. Större väggar kräver ju större tavlor eller flera små och det hittar man inte bara på rak arm. Allra helst vill jag få tid och inspiration till att göra n¨got eget att ha på väggen. Lite bilder från igår: 
 
 
 
Ny matta är på önskelistan! Gärna en som passar ihop med matsalsmattan - den gillar jag och den är även väldigt enkel att dammsuga.
 
 
 
 
Nu blir det tacopaj av gårdagens tacorester! Gjorde även en broccolipaj att ha i frysen till någon dag när jag inte har tid för matlagning. .. och till efterrätt vill jag ha något härifrån:
 
T.ex. en semelkladdkaka eller semelcupcake! Låter och ser hur gott som helst ut! (det blir det dock inte ikväll)
 

Liknande inlägg

2 kommentarer

68:an

01 Feb 2015 18:12

Vad mysigt och fint ni har!
Nog skulle det vara kul att få slurpa i sig en thékopp eller två där vid bordet :)
Kram kram

Svar: Vi planerar in en dejt imorgon tycker jag!
Inredning och sött! - en samling inspiration

Madelene

01 Feb 2015 19:03

Vart är mattan ifrån som är under köksbordet?

Svar: rusta :)
Inredning och sött! - en samling inspiration

Kommentera

Publiceras ej