Jag behövde inte vara länge hos mamma i söndags för att upptäcka att något saknades.. Något som inte längre fick plats hemma hos dem.. Något vackert som lever kvar sen 60-talet.. 

Den fick då istället flytta hem till mig - denna fina 60-talsljusstake! Och den passar ju alldeles perfekt här! Teak, svart och lite koppar.. Så nu ser köksfönstret ut såhär istället 


Denna lilla minigran är köpt på buketten i Piteå och bordstabletten köpte jag i helgen på Ica maxi. Tror det får bli lite saffransglögg nu! 

Ha en fin måndagskväll! Jag är ledig imorgon så jag njuter lite av det i förväg. 


Liknande inlägg

1 kommentarer

Maria

01 Dec 2015 16:30

Den passade ju jättebra hos dig, men jag saknar den hos mig😢

Svar: Du får ha den nästa år (kanske 😉)
Inredning och sött! - en samling inspiration

Kommentera

Publiceras ej