I helgen har jag målat lite rör. I och med att vi har borrat bergvärme samt dragit vattenburna rör så åkte panelen i köket bort- skönt! Det var ju bara klantigt att vi inte tog bort den på en gång när vi gjorde köket för ett år sedan. 

Här i mathörnan åkte alltså både panel och tapet bort. Lite bilder; 

Jag har lagt in kottar i denna ljuslykta för att få det lite vintrigt/juligt utan att det blir för mycket. 

Gammal bild av köket. Här är tapeten alltså fortfarande kvar 


Helheten av köket får ni en annan gång när jag bestämt mig för gardiner.. Har aldrig tidigare haft gardiner här i köket så får se vad vi hittar på :-) 


epoq, house Doctor, kök, scandinavian designers,

Liknande inlägg

5 kommentarer

Maria

08 Nov 2015 21:17

Ska bli spännande att se fler bilder på ditt kök.
Maria

68:an

08 Nov 2015 22:25

Det blev toppenfint :)
Kram 😘

Sara

09 Nov 2015 03:05

Galet fint!

Angelika

09 Nov 2015 13:06

Ja det blev verkligen super fint! Du är så duktig Jullan <3

Linnea

09 Nov 2015 15:06

Ska bli kul att se! Kanske har du kommit på vilka gardiner du vill ha tills jag kommer och hälsar på ;)

Kommentera

Publiceras ej