Då var ännu en helg på väg att ta slut. Jag är nöjd över helgen då det känns som om jag hunnit med ganska mycket. Fredagkväll var jag på After work med några arbetskamrater och innan jag for dit hann jag även handla väggfärg. Under lördagen slipade jag och målade ett varv i köket  och sen åt vi middag med vänner.. det blev att beställa mat som intogs framför hockeyn. Senare under kvällen var vi tillbaka hemma och såg Så mycket bättre! Ett favoritprogram då det innehåller både musik och historier som berör, så även denna gång.
 
Idag fortsatte köksfixet. Lite lister runt dörrar och fönster och ett till lager med färg - skönt! Tänkte i morse att nu får det vara bra med renoveringar för att bra tag framöver.. men nu när sista maskeringstejpen är borta och det snart är klart.. ja då börjar jag genast fundera på nästa projekt ;-) (hallen tror jag det blir..) 
 
Inga bilder från hemmet idag - men ett tips om en affär som även har blogg och instagramkonto - Magasinet 
Eller på instagram Magasinetlulea men allra bäst är det att göera ett besök där då och då. Men jag är ju även mycket för instagram för att det är så enkelt, en massa bilder som inspirerar helt enkelt! Måste lägga in ett gott ord för dessa tjejer för att de startat något som inte fanns i Luleå förut - Färg, tapeter och inredning i samma butik. 
 
ocg 
Bilder från deras instagramkonto
 
Jag vill även tipsa er om tre bra program på TV idag - Solsoidan, Hellenius hörna, och Bron! (det förstnämnda har ni precis missat, men går ju att se i efterhand) 
 
Jag avslutar med ett middagstips - köttfärslimpa (men lite gräönsaker), potatis och gräddsås! Detta blev våran söndagsmiddag (och morgondagens middag). 
 
Tack för mig! 

Liknande inlägg

2 kommentarer

Linnea

21 Oct 2015 03:53

Tack själv! :)

Svar: Och tack för att du är så flitig med kommentarer :-)
Inredning och sött! - en samling inspiration

Carola & Sofie

25 Oct 2015 12:08

Hej Julia! TACK så mycket för dina fina ord om oss och vår butik. Roligt att du har hittat Magasinet och att du gillar vår butik.

Ha en fin dag!
/Carola & Sofie Magasinet Luleå

Kommentera

Publiceras ej