Skulle fota lite när jag ändå hade kameran framme och ser nu på datorn - vår katt Elvis. Han sitter ofta där, tittar ut över tomten och in mot den lilla skogsplätten, eller så spanar han in mot oss. Ett favoritställe om man är katt och gillar att ha koll på läget ;-)
 
Så här ser det ut nu mot den här delen av vardgasrummet. Tavland har rasat ner från väggen och gått sönder, duken är fylld med stearin så en annan ligger där nu.. Lite tomt kan jag tycka och jag längtar lite tills jag återigen kan köpa lite tulpaner att pryda bordet med. Men först lite höst innan vårvintern är här..
 
Kudden här i soffan hittade jag i Barcelona! Mattan framför soffan är från Mio och den under matbordet är från Rusta.
 
grafisk inredning, hösten2015, inredning, inredning från Barcelona, jordglob, vardagsrum,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej