Att shoppa är kul.. Men att komma hem med påsarna fulla och inse att kläderna inte får plats - det är mindre kul.,i-landsproblem, jovisst, men ändå.. Förvaringen i sovrummet har slukat energi och jag har låten tur nu haft en plan som jag tillslut idag genomförde med lite hjälp. Syrran ställde dessutom upp och strök mina blusar och barnen satte kläder på galgar.. Vilket team ;-)  har ingen bra bild på hur det såg ut innan. Bilden här är från förda ägarna och istället för tv hade jag högar med jobbgrejer och ovanpå det kläder som saknaden plats. Nu är byrån flyttad, kläderna rensade och plats för fler galgar finna nu. Lovley! 

Före (minus tv plus högar med oordnade saker) 

Efter! 

Passande jobb för en halvtrist söndag! Och så blir jag sugen på att jobba vidare med fler inomhusprojekt! Kanske, med lite extra koffein, orkar spackla lite väggar i veckan ! :-) 

Liknande inlägg

2 kommentarer

Rosi

06 Sep 2015 22:51

Blir inspirerad av dit höstflox 👍🏻😘

Rosi

06 Sep 2015 22:52

Höstfix menar jag förstås 😜

Kommentera

Publiceras ej