Det kliar i renoveringsfingrarna, men tiden finns inte riktigt till just nu. Fast jag vet att när jag väl sätter igång så tar jag mig tiden.. Först ut blir hallen där uppe. Jag måste i alla fall göra väggarna där. Taket har ju blivit vitt och golvet avvaktar vi med, men väggarna måste få blir uppfräschade. (Gul tapet med gul bård är det där just nu). Sen är jag ju förstås sugen på att fortsätta med sovrummet. Har ju bara fixat bättre förvaring men där vill jag måla väggarna i någon enhetlig färg. Jag vill ha samma färg på alla väggar och jag vet ungefär vilken färg det blir. Hallen här nere vill jag också göra om..mer förvaring och ny färg eller ny tapet på väggarna. Överväger att måla dem ljusgråa bara för att det är så enkelt att torka av en målad yta.. 

Annars är ju detta några tapetdavoritee






De här två senaste är Orla kielys mönster. Finns även på brukar, kuddar, brickor mm. Älskar mönstret, men det blir nog inte det mönstret på någon tapet ändå. Samtliga tapeter här på bilderna är från midbec. (Kollektioner miss print 1,2 och 3) 

Nu ska jag leta förvaringsmöbler.. (Men borde sova..) 






Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej